Seg svullo!!

Jag är hemma igen ja...
Fick skjuts till jobbet imorse. Jobbat. Sen hem och har bara segat hemma själv hela kvällen.
Så jäkla seg. Fattar inte varför - har faktiskt, hör och häpna, sovit rätt gott två nätter i rad! Hallelujah...
Ja det är juh inte direkt brain surgery att lista ut varför, sov inte själv utan hade sällskap. Sover alltid bättre då. Somebody has to watch my back while I'm sleeping!! ;o) Nån man känner sig trygg med så klart, inte en främling som kanske dödar en i sömnen, hahhah...
Fick iaf värsta frossan ikväll och beslöt mig tidigt för att krypa i säng under mitt täcke. Så pass livlig lördagskväll har jag haft!! *flin* Men ässchh, jobbhelg - då får man väl va slappo!? ;oP
Vet dock inte hur jag ska försvara grisandet... :oS
Köpte godis på hemvägen från jobbet. Smällt i mig allt - samt en massa smarrig fetaost! Det var min middag ikväll det... :oS Åt en fet jäkla hamburgare till lunch på jobbet också... Uschh, I'm so bad... :o/
Nej nu vill jag inte tänka på det mer - förträng, förträng...

Kanske skulle sova.. fast klockan är juh bara tolv... går juh inte,.. :oS
Kanske läsa lite först då... får se...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmmmmmm Karl Fatzers blå chokladkaka är typ den godaste ever! : )

2009-04-19 @ 17:55:02
Postat av: Oh Mira

It is indeed!

Mycket godare än Marabous (som smakar jättemycket smör!)... och nåt annat märke finns det väl inte ens värt att nämna... :o)

2009-04-19 @ 18:28:23
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0