Så jävla fula strumpbyxor...

Imorse lyckades jag dra mig upp ur säng och gå till jobbet, även om det tog emot...
Det var full rulle på jobbet iaf, så dagen gick relativt snabbt. Stod i princip bara vid kassan hela dagen.... så mycket folk! Alla behöver juh vårskor nu!
Kom också ihåg att lämna tillbaka hyrfilmen imorse! Var nära att glömma dock, hahah...
Oinspirerad med klädseln imorse. Körde på den risiga looken, igen. :o(
Drog bara på mig mina nya strumpbyxor som jag hade köpt häromdagen. Bruna!
Jag vet då fan vad jag tänkte när jag köpte dem. Och jag vet då fan vad jag tänkte imorse när jag drog på mig dem. Och jag vet då fan vad den som gjorde strumpbyxorna gick på... För jag har fan skämts hela dagen! Det ser för jävligt ut - skitfult verkligen! :o( Uschh...
Men en bild på dem här, för Jennys skull som tjatade oma tt jag skulle fota och lägga upp så hon kunde få sig ett gott skratt, sjysst.... :oS

Skönt att jag var smart igår och sparade lite av kinamaten som blev över! Bara värma nu efter jobbet och få smarrig käk, mums... :oP

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...
En massa man BORDE göra men som man inte orkar ta tag i... Har ingen lust med nåt av det...

Välkommen hem syster och Totto för övrigt.
Jag är inte alls bitter över att jag inte fick följa med på Mexico-resan.... heheh... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0