Så härligt vårväder!!

Det är så fint vårväder...
:oD

En bild på solen (JA motljus och jada jada, who cares...) och broöppningen som var nyss...

Har blivit tvungen att öppna balkongdörren, på vidgavel typ. Släppa in den friska härliga våriga luften!

Uschh fan, jag hatar att låta perky... That's so not me... Men vaffan det är juh skönt att slippa slasken...

Egentligen borde jag juh bara slappa och ta det lugnt... men känns synd att inte ta tillfället i akt när jag nu (hör och häpna) känner för att städa!
Så det får nog bli liiiite städning iaf.

Sen kanske spela lite. Ja jag vet - inte så kul att sitta inne nu egentligen... men ändå...

Ska ut sen lite senare och gå promenad.
Samt kanske gå och käka pizza. Mums...
Me = pizzalover oh yeah...

Sen ännu senare på kvällen vet jag då fan vad som händer... kanske kanske spel igen då, får se... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0