Prova på nya saker!?

Jag är sugen på att testa en massa nya saker.. :oS
Sånt som jag aldrig trodde jag skulle vilja testa...
Men nu vill jag, suget har växt å växt...
Men fortfarande vågar jag inte ens säga det högt, för det är så emot mig... eller vad man nu ska säga. Vet inte riktigt om jag vågar egentligen men vill juh... Dags att inse snart tror jag... :oS
Jag skyller allt på herr OB, lättast så. Inte för att han påverkat mig särskilt egentligen men lite trots allt.... Lättare å skylla på honom än att inse att man själv vill va... heheh...
Vad det var för några saker jag ville prova, jaadu det behåller jag för mig själv tror jag - tills jag eventuellt vågat pröva iaf, om det nu nån gång skulle bli till att jag gör det. Fåniga grejer det här egentligen, hehh men jaja...
Testa eller inte... det är då frågan...
Ja det var dagens hemlighetsfulla skrivande, rätt meningslöst egentligen va men men... ;oP

Nu duschen... sen Nacka...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0