Pinsamt dålig!

Nej uschh, ikväll har jag spelat riktigt pinsamt dåligt!
Var ofokuserad och blev frustrerad - vilket i sin tur ledde till att jag blev ännu mer ofokuserad och disträ och spela verkligen bara skit... Skärpning nu fan...
Var inne och spelade på en klanmatch också, hela två rundor. Jag dog... och så dog jag igen. Och så var det hela över. Vi fetloosade matchen 0-3. :o/
Måste rycka upp mig! Bli bättre!
Och hitta min vanliga cheerful jag! Ja jag är faktiskt rätt pepp för det mesta när jag spelar, tror jag!? Jag är ingen dålig förlorare och peppar snarare andra som blir sura... Så får nog hänga av mig sourfacen igen... Annars vill väl ingen spela med en i längden... hehh...
Happyface on! :oD

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0