Pasta Bake with Salami!? :oS

Fått i mig äcklig mat nu...
Hittade nå färdigrätt i frysen, fråga mig inte varför jag köpt den där skiten.... :oS
Fatta juh att den skulle va äcklig - och det var den med. Äckligare än vad jag trodde till och med. :o/
MEN jag pressade i mig det - kände jag behövde MAT, utöver chipsen... :oS


Alltför mycket chips... illamående... Uschh...
WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME!!!!!????? Varför gör man så här mot sig själv??? :oS
Förstå mig nu!!
Jag äter femton kilo chips och mår dåligt efteråt!
INTE av den tjejiga idiotiska anledning att jag får skuldkänslor för att jag ätit så onyttig mat, uschh, måste baaaanta liiiiite... Nej blää... Av den simpla anledningen att jag ätit femton kilo chips och min mage håller på att spricka!!! Ren fysisk illamående!!!
Så en gång till:
WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME!!!!!????? Varför gör man så här mot sig själv??? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0