Lydig klanslyna!

Ikväll när jag spelade gick det verkligen skitdåligt!!!!
Fått order från klanledaren om att göra och träna på vissa grejjer - och det är svårt!!!
En av sakerna var att byta upp till 10/10 i sensitivity, högsta möjliga alltså. Och ja, jag flänger juh bara runt nu som en jävla idiot. Kan inte sikta för fem öre för siktet drar juh bara iväg... men ja, jag är en lydig klanslyna och gör som jag blir tillsagd... :oS
Även om det känns som ett dåligt första april-skämt jag åkt på just nu.
Minst en vecka blev jag iaf tillsagd att försöka med det - skulle vänja mig till slut och då skulle det göra stor skillnad, hävdades det. Vi får väl se!!! :oS
Ja sen vare fler saker - men kan juh inte avslöja allt heller, hahah...
Plus en massa saker jag själv försöker tänka på att träna på nu!! Som jag helt tappat nu när jag inte spelat så mycket, på nästan ett halvår... :o/
Känner mig så jävla värdelös, värsta noobien. Inte kul det.
Jag var inte en tillräckligt van gamer för att kunna ha en sån paus utan att tappa rejält. Det sitter inte i benmärgen på mig - och definitivt inte i fingrarna!!
Jag vill ha sånna där freaking hot "spasmfingrar"!!!! *gnälla*

Fick för övrigt starka påminnelser igår om vissa anledningar till varför jag tog pausen från boxen... :oS
Nyfikenhet och för många frågor om något jag inte kunnat besvara... Awkward... :oS
Men så gåre väl när man "slynar" med nån från XBL... *suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Petter

Skönt att det finns en gamer tjej, ! x)

2009-04-14 @ 12:12:25
Postat av: Oh Mira

Klanslynor FTW... ;oP

2009-04-14 @ 14:39:47
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0