Liiite mer färg!

Ja jag tror faktiskt att jag fått liiite mer färg nu!!?
Inte iaf kritvit längre!
Ja egentligen tycker jag juh faktiskt att det är fint att va blek med men jag är juh allmänt lite schizo sådär, så jag tycker det är fint å va solbränd också.
Just nu satsar jag på att försöka bli lite brun dårå. Kan köra blekfis-looken i vinter istället. :o)
Inte så lätt men jag pressar och försöker! Och så är det juh så himla skönt att ligga i solariumet! Avslappnande!! Lite farligt beroendeframkallande!! :oS


Fråga mig dock inte vad jag ska med brännan till... för jag har ingen aning!
Knappast så jag kommer visa mig offentligt i bikini i sommar iaf, hahh!!!
(Tänker inte bjuda på några Free Willy-skämt på min bekostnad på beachen, uschh..)
Just for my eyes, I guess... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Daniel "Psycodad"

I WANNA SQUEEZE YOU MELONS FFS! ;)

2009-07-04 @ 15:34:35
Postat av: Oh Mira

Hahah... horny much!?

2009-07-05 @ 02:18:53
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0