Låt den rätte komma in!

Nu har jag äntligen läst klart den!
Jag hade läst 3/4-delar, eller tjaa ännu mer faktiskt, när jag blev tvungen att ta paus från boken för att det var lite jobbigt att läsa den, av vissa anledningar.... :oS
När man läser vill man väl försvinna in i en annan värld och slippa tänka... det hände inte direkt där ett tag, utan snarare motsatsen. Så paus var nödvändigt just då...
Men nu är det avklarat då!!
Och den var skitbra!
Passade mig perfekt, jag älskar vampyrer... och ja, passade mig bra bara...
"Låt den rätte komma in" hamnar väl nu till listan av mina favoritböcker..
...mest antagligen för timingen och allt runt omkring också. Så har det väl varit med mina andra favvon med, läst rätt bok vid rätt tid i ens liv...
Rekommenderas iaf. :o)

Dags å se filmen snart då!!
Har låtit bli tills jag skulle läst klart... :oP
Fast vet egentligen inte om man bör se filmen, det kanske bara förstör...!!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0