Kvällens update

Idag/ikväll har jag (förutom det jag bockat av på min To Do-lista) träffat Jenny på stan och bjudit henne på pizza, på Rimini såklart! Sen gick vi en promenad.. Så hem till mig en stund... och sen iväg till videobutiken för GODIS och LÄSK... :oP Och så var jag och solade dårå... och så spelat och smällt i mig godiset!
Jaaa jag smällde i mig ALLT godis, kunde inte hålla mig - så nu vet alla det, hur mycket jag än hävdade för er att jag skulle va duktig och visa att nån hade fel om mig... :o/

Jag har förresten sänkt min sensitivity i R6V2 nu, efter order av OB. Ja jag lyder juh alltid order från dem som vet/kan bättre! *flin*
Det går inte liiiika dåligt längre - hela tiden iaf. hahah.. Nu är jag mest bara jävligt ojämn! Skiftar mellan att spela skit och nästan äga, heheh... Ikväll upp å ner, mest nånstans mittemellan mediokert bara. :oS



BORDE sova nu egentligen... men ja, u know me!? :oS
Börjar tidigt imorgon, ska öppna. Och så ska städaren komma imorgon bitti med och städa butiken innan öppning juh... *suck* Hur ska jag komma upp... :oS

Jaja... åker till Nacka imorgon efter jobbet då, slutar juh redan 14:30. Jajaja jag är dum. Så varsågod, hacka lite mer på mig nu! *flin*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhhhhh bananaskids och refrescher (eller vad dom heter..).....vääääärsta gott! Va år och dar sen man åt det! : ) Vi hade det i våran lilla kiosk på landet förut, köpte det jäääämt!

2009-04-22 @ 09:15:54
Postat av: Oh Mira

Mmmm godisnostalgi också! heheh... :oD

Inte ofta man köper sånt där ner..



Refreshers köpte man på macken vid skolan i högstadiet.

Banana skids åt man juh en MASSA när man jobbade i Scaniarinken, för vi sålde sånna i kiosken där... :oP

2009-04-23 @ 12:22:10
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0