Jag har fixat toaletten! Alldeles själv!! :oD

Ja jag är fan bäst!!
Jag är inte så jävla blond alltid!! Jag kan också!!
Sååå jävla duktig!!! :oD

Nu funkar min toalett som den ska igen!
Och utan hjälp från nån!
Jag fixade det alldeles själv!
Visserligen "tjejfix", dvs superlim!! Men vaffan, jag är fortfarande tjej, så jag vet itne hur annars jag hade fixat det!! Det funkar juh iaf! Huvudsaken, right... :oP

Fick först skruva loss panelen på väggen.
Och hittade en rolig manick där inne.



Smutsigt och äckligt vare där i också, inte så man skruvar loss sånt där och rengör va...

Ja det hade lossnat en "fot" elelr vad det nu kan tänkas heta, på den där manicken... Den åkte ur varje gång man spolade - elelr försökte spola. Eftersom den inte hade nåt grepp i sitt fäste så när man tröck på spolknappen förflyttades juh hela den där ställningen med och därmed hände inte ett skit juh...

Eftersom foten inte fick fäste i sin skåra där så tog jag till superlim!! Jepp... I'm a girl...



Sen en minuts roligt väntande... Trycka skiten på plats och vänta på att superlimmet skulle stelna.
Men nej, det släppte fortfarande efter några minuter - så då fick jag nog!
Nej jag har ingen tålamod!
Så det fick va över natten.
Och ja, imorse hade det stelnat! Yey...
Bara att rengöra lite också, vet inte varför man bryr sig men jaja....



Bara att skruva upp väggpanelen igen... :o)
Och testa om det funkar, en sista gång.. Och JAAAA det gick att spola. Nemas problemas... :oD



Allt som vanligt igen då! :o)

Fyyy faaan vad jag är bra!!
Så jäkla stolt!!!

Yey yey...

Vem har sagt att tjejer är dumma?
Att tjejer inte kan?
JAG KAN!!
Så vad äre man behöver män till egentligen!!!?!? :oS
Screw u liksom...
...eller ehhm ja nu blev det där kanske fel...
hhahhahaaa.... ;oP

Mmhhhmm erkänn nu, tell me... I'm the greatest!!
Say it biatch.... ;oP

:oD

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har väl inte glömt att du har en lillebror som jobbar med VVS-grejer som du alltid kan ringa....?! ; )

2009-04-07 @ 19:24:54
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=7343

bli medlem här jätte enkelt :)

2009-04-07 @ 19:38:15
Postat av: Oh Mira

Hahah ärligt talat tänkte jag inte ens på det! ;oP

Men hade juh inte velat störa iaf...

Men nu gick det juh bra iaf, jag är juh så hiiiimla duktig själv med!!! ;oP

2009-04-07 @ 23:22:50
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Jenny

LooooooL

2009-04-08 @ 00:27:02
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

U know it! I'm the best! ;oP

2009-04-08 @ 01:23:03
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0