I Nacka

Igår hälsade jag på hos mummi (mormor)...
Och så blev det att jag hamnade i Nacka... var jag är fortfarande.

Jag vet, jag vet inte vad jag håller på med. SKäll inte på mig. Hahah.. :o)

Idag har vi varit till tippen med gamla elektronikgrejer. OB tvättade bilen - jag stod och tittade på i hallen som värsta bimbon med mina höga klackar.. :oS hehh.. hade juh inte med mig några andra skor än högklackade! Och så bar vi ner däck från vinden också. Jag är stark, så det så! Tog en prommis ner till affären också och har handlat middag till senare. Och hunnit sitta i solen på balkongen med.
Nu ja, slötid...
Återkommer med bilder när jag kommer hem...

OB's nya projektor är juh grymm iaf. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0