Hatar medicinering!

Läst bipacksedeln till medicinen jag äter... ehhm ja just det. Den låg framme och jag var fett uttråkad.
Vanliga biverkningar: Illamående.
Really!!! Som att jag inte kännt av det... Så klart, jag är fan alltid illamående numera, av nån anledning. Så det är väl klart jag blir det av Penicillinet också. :o/ Igår kväll/inatt riktigt illamående!
Sällsynta biverkningar: Muskelltrötthet.
Mmm tror faktiskt att jag kännt av det lite med. :o/
Och så:
Vid hastigt uppkomna hudutslag, feber och /eller ansiktssvullnad bör sjukhus eller behandlande läkare kontaktas och behandling avbrytas.
Hummn ojjdå, jag som fick feber där när jag började med medicinen.... :oS
Men jag tror juh inte att det var på grund av medicinen! Jag vet inte... :oS
Fan vad jag hatar att äta medicin!!!!!!!!
Jag är inte hypokondriker - men avskyr medicinering!!! Vet inte ens varför men ja...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0