Har klippt håret! :o(

Jag har klippt håret!
Eller ja inte jag själv. Eller inte helt själv iaf.
Funderade starkt på att gå till frisören och klippa den här gången... men jag är så jävla feg, så jag vågade inte! :o/
Jag har inte varit hos frisören på över 13 år nu tror jag... :oS
Brukar klippa håret själv - eller låta Jenny göra det.
Nu klippte jag luggen själv och så fick Jenny fixa resten.
Och.... håret blev för kort, så klart!!!!! :o(
Det här med hår är verkligen traumatiskt för mig fan... Nästan det viktigaste juh!!!
Buhuhuuuu...  Det är skitfult... Kort... och fult... :o(
Försöker mest bara att förtränga det just nu och inte tänka på håret - även om det är svårt.... som fan. Men därför har jag iaf inte tagit nå bilder på håret än.... så ni får vänta med att se skiten.... :oS
Nöj er med bilden på det äckliga håret som ligger i handfatet. Ser grått ut när det svarta och blonda ligger blandat sådär... äckligt...
*suck* ...så fult...  :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0