Gårdagen

Ja okej, gårdagen då.

Som jag redan gnällt om så mådde jag SKIT efter jobbet. Sjuk verkligen. Och så jävla TRÖTT bara. Kände juh att jag knappt orkade stå upp.
Men efter att få vila i soffan och ta det lugnt bara, samt att ha fått gnälla av mig till snälla människor som orka lyssna och tycka synd om mig, så drog jag mig till slut upp ur soffan igen för att laga mat!
Jupp, så duktigt av mig... dock kanske inte lika duktigt av mig att ställa mig och diska också... Alltså visst det är juh bra att diska, och behövligt, men kanske itne just nu när man borde ta det lugnt bara. Men så blev det iaf.
Matlagningen gick inte så bra, var juh lite kocko i huvudet tror jag... och klantade mig och uschh, nej orkar inte ens tänka på det... men ja det blev gott iaf.

Efter middagen vare dags för snacks!
Svullo som man är. Men fan, tröstäta juh... ;oP
Blev ostbågar, grillchips och sourcreamchips!
SMARRIGT värre!
Köpte 3 minipåsar. 2x40gr + 35gr = 115gr bara totalt, så inte så farligt juh... ;oP

Sen blev det en spelkväll igen! :oD
Lirade R6V2. Så klart.
Som vanligt inga man känner att spela med... men nu skiter jag i det, ska fortsätta spela iaf. Får väl hitta nya människor att spela med istället då, antar jag... Typ nå raggande britter, fransmän och amerikaner, jaja... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0