Fetaost- och tomatpaj!

Igår fick jag då igen så där fantastiskt jävla god mat till middag!!
Seriöst!! Det är orättvist juh... att grabben kan laga så jävla god mat!
Visst det är skitbra, speciellt att jag får njuta av det dårå, heheh...
...men vaffan, jag skulle va mästerkocken juh... men tydligen icke!
Det är han som är det, mästerkock!

Vi (han mestadels) lagade iaf matpaj igår kväll.
Paj med fetaost och tomater.
Och det blev juh så jäkla gott!! :oP
Och så äre vegetariskt också! :oD

Här donas det innan ugnen...



Och så efter ett bra tags väntande är mästerverket klart att ätas...
SÅ TJUSIGT!! :oD



Och med en smarrig sallad (och bröd) till...


NY FAVORIT!!!!!
U don't know what u have missed!!! Oj oj.... ;oP

Middagen njöts av till Robinson som gick på TV.
Mjoo... ja jag skäms lite... men nu har jag juh sett lite och börjar komma in i den där skiten... fan också. :o/

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0