Doktorn avklarad.

Nu har jag då varit hos läkaren.
Ojj shit va jag var kissnödig när jag kom dit. Inte fått gå på hela morgonen juh... När jag borstade tänderna, gjorde mig i ordning och klädde på mig så kan jag säga att det var såååå nära flera gånger att jag gick på toa! Man vill juh gärna göra det automatiskt när det trycker på men kom iaf på det som tur är varje gång innan jag hann så långt.
Läkaren jag var hos var värsta rolig... alltså inte rolig rolig - men så skumm så det vart roligt bara.... hahah ja för att jag visste juh redan innan vad som var fel på mig - ananrs hade det juh inte varit så kul med en mysko läkare! :oS
Typ jag kommer in.
Läkaren: Hur mår du?
Jag: Ja ehhm sådär.... ?
Läkaren: Mmm... Du har urinvägsinfektion!
Jag: Ja.
Sen vare typ okej, gå till Apoteket.... Mmm okej.
Han var en fåordig man. Inga krusiduller här inte. Och ja det går inte att bekriva hans sätt men han var skumm. Jenny vet iaf - för hon har också varit hos honom, hahah...

Så... har varit på Apoteket. Hämtat ut ny medicin. P-piller och Penicillin.
Hoppas att jag mår bättre snart!! :o)

Och ja, jag ska nog börja äta mina p-piller igen. Känns som det är bäst... kanske. Jag vet inte. Men ska iaf ge dem en ny chans. Det var nog ändå inte dem jag mådde så dåligt av, tror jag. Ska testa dem igen iaf, så får vi se...
Får börja med dem när det är dags för lingonveckan nästa gång...

Men fan va stolt jag är över mig själv som varit hos läkare och så!
Jag tycker verkligen inte om att gå till doktorn, uschh... :o(

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va skönt att du fått medicin nu iaf! Se till att ta hand om dig och bara vila tills du känner dig bättre! Massa kryapådig-kramar!

2009-04-07 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0