Dagens garderobsgrävning...

Jag har inte tvättat på en hel evighet - så det gäller att rota och gräva djupt i garderoben!
Hittade min Siouxsie (and the Banshees)-tröja imorse och krängde på mig den med en gammal kjol och lila leggings.
Och så hade jag platta skor idag! Kände mig förståss ful och bara miffo! Jag behöver mina klackar!!! :o/







Och så, som synes, lat idag och orkade inte sminka mig...
Who cares liksom!! hehh...
Måste man va snygg på jobbet eller!!? :oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Booty

Den stilen var riktigt SNYGG!!!

Mer svart rock, mindre spets-goth.. ;)

2009-04-20 @ 09:19:37
Postat av: Oh Mira

Fint? Yey! ;oP

Fast spets-goth!? :oS Det var typ några sekel sen jag såg det minsta goth ut!?

Det närmaste alternative-stil jag kommer nuförtiden är lite smårockig bara juh... :oS

2009-04-20 @ 12:31:32
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sandalerna är såååå snygga! Synd att dom bruna inte fanns kvar i min storlek.....funderar på att göra en fotoperation till storlek 40 eller nåt så man vet att ens storlek alltid finns... = (

2009-04-21 @ 08:10:37
Postat av: Oh Mira

Lugna puckar tjejen, som sagt du får mina bruna. Inte kommer jag att använda dom! :o)

Kramar! :o)

2009-04-21 @ 12:06:06
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Självklart köper jag dom av dig amiga!!! Och är du säker på att du inte vill ha dom?? Åhhhh va glad jag blir! ; )Massa kramar!!

2009-04-21 @ 12:43:59
Postat av: Oh Mira

Hehh, jag tror jag kan överleva utan ett par av mina skor... jag har nämligen hört att jag har för många par skor jag!!? :oS

Klart du ska ha dem! Du kommer nog använda dem typ en miljon gånger mer än jag iaf.. ;oP

2009-04-21 @ 13:36:02
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0