Control

Ja jag kom juh iväg ut i solen igår kväll.
Åkte in till stan till och med, dvs Stockholm.

Det var så soligt och varmt ute så jag tog mina gladiatorsandaletter! Nice... dock inte lika najs sen på hemvägen när de började göra ont... :o/

Blev betraktad som en piece of meat på pendeltåget på väg upp till stan, lagom trevligt... Dra in tungan liksom...

Fikade iaf i stan med JÅ - på en uteservering.
Trevligt att kunna sitta utomhus! Och utan jacka, i kortärmat! :oD
Åt jättegod blåbärspaj också...

Sen åkte vi ut på landet, dvs hem till mig. hahah...
Köpte med kinamat på vägen och hyrde en film! Hallå, hur länge sen var inte det!!!
Man hyr juh aldrig film längre... var många år sen det...
Vi såg iaf Control - som handlar om Ian Curtis från Joy Division.
Och som man förstod redan innan man sett filmen så var det så klart jävlans bra musik man fick höra... :oD

Inspirerade från filmen och med hög nostalgi drog jag sen efter filmen fram en platta med Joy Division så klart, vilken vi lyssnade på. Plus lite annan bra musik på Youtube. :oP

Trevlig kväll! :o)
Dock pinsamt värre att mitt hem var så jävla stökigt! :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0