Chronicles of... ähh sover lite...

Ja eftermiddagen igår bestod då av att lapa sol på balkongen hos OB.
Så jäkla nice med det fina vädret!! :oD
Me <3 Solen och värmen!

Fast det blåste lite kallt ibland.
Tur att en filt e så mysigt då...
Med andra ord vare ingen solning direkt (hade juh smink på ig också).. mest bara njöt av värmen... :o)

Och så gjorde OB världens tjusigaste dessert dära. Trodde jag bara skulle få lite glass där på balkongen men icke!!! Här serverades det glass med brownie oh bär...
Så fint, så gott och så mysigt!! ;oD


Efter sol-lapningen somnade jag i soffan medans OB satt och spelade på sin PS3:a...
Chronicles of Riddick spelade han.
Jag blev visst väldigt trött av solen... och kall!!
Åter igen - filt är som tur är mysigt värre! ;o)

Chronicles of Riddick verkade inte alltför roligt.
Inget jag kommer att dräggla efter...
Och verkar frustrerande svårt, med tanke på vissa svordomar jag fick höra... heheh...

Dräggla i sömnen gjorde jag däremot och vaknade av... så då fick den powernappen va slut... :oS
Menar, hur hett känns det att ligga å dräggla i nåns soffa... ehhm,,  :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0