Back to work.

Uschh va det suger att börja jobba igen när man varit ledig!
Jag har vart "hemma" nu i över en vecka!
Men idag är det då dags igen, börjar 13:00. :oS
Är inte helt frisk - men inte tillräckligt sjuk för att vara sjuksriven. Får se hur det går idag.
Har ont i halsen, hostar och snorar. Fresh, fresh.
Tagit hostmedicin iaf nu - och tar med mig nässpray, halstabletter och Bafucin till jobbet.

Alltså jag hade helt tappat kollen på dagarna!
PINSAMT!
Var inne å spelade igår - och folk skulle gå å lägga sig för de skulle jobba idag. Då skulle jag va elak och sa att vissa minsann var lediga idag. Hummn... joo just det.
Jag: "Vissa har minsann ledigt imorgon, heheh.."
Jenny: "Jag trodde du skulle jobba imorgon!"
Jag: "Nej jag jobbar inte förrän onsdag eftermiddag! :oP"
Typ alla: "Koll på dagarna eller? Det är onsdag morgon!"
Ja ungefär så var det... OJJJDÅ, FAN!!! :o(
Biiiiiiimboooo..... :o/
Men jag vet inte vad som hände där. Fick för mig typ att jag åkte hem från OB på söndagen men det var visst på måndagen och ja då försvann måndag bara för mig... :oS

Jaja, off to work...

Efter jobbet kanske sola. Å sen spela!!!? :oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0