Arvikafestivalen!

Satan i gatan va jag e sugen på festival!!

Och speciellt då gamla kära Arvikafestivalen!

Fick förståss för mig idag också, när jag pratade med JÅ om musik och festivaler, att kolla upp årets Arvika.
Och vad upptäcker jag då, joo -->
Depeche Mode. NiN, DAF, Welle:Erdball, Alice in Videoland... osv.
Orka lista alla artister, kolla själv...

Och så blev det nostalgi av det hela, började kolla i fotoalbum - på bilder från senaste året jag var där. Och upptäckte att det var fan fler år sen än jag trodde! Jag var där sist 2003!!! OMG...

Det vore jobbigt att åka dit igen, för man vill gärna att den sista gången ska vara den bästa - och så är det just nu! Sist var nästan perfekt. Konstant halvlulliga eller rent av aspackade. Och ja kul bara...
Vissa andra år har varit mindre lyckade däremot, som ett år när jag fick hög feber natten innan vi skulle åka och var sjuk hela festivalen och ja en massa annan bajs som gjorde att alla ville åka hem en dag tidigare! Men ja, nu är jag väldigt sugen... får se om man kan komma iväg i år... å göra detta år till den bästa i så fall!!! :oD

Bilder från Arvikafestivalen 2003.
Lika lullsuddiga som minnena! ;oP
Jag med svart långt hår, lugg och lila extensions...
Och med "ett par extrakilon" jämfört med nu...

Klicka på bilderna.








>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: jenny

Ingen bild på mig? :( har för mig att jag faktiskt var söt då... Lol!

2009-04-15 @ 23:43:48
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Mjaa du syns juh lite där närmast på den sista bilden... Om du tycker du var söt då vet jag inte...

2009-04-16 @ 00:09:31
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0