Avtog under natten...

Innan läggdags igår kändes det juh en massa saker i kroppen... Och han stråla ut lite smärta ner i benen med...
Men undernatten har jag dock sovit och tyvärr har det såklart avtagit med allt.
Var på toa två gånger under natten och kissade och då var det hur lugnt dom helst. Blä.

Konstigt det här va... Hur störd är man egentligen på en skala från 1-10 när manfantasierar om att få smärtor som gör att man ligger i fosterställning och grinar..!? ;o)
Men nu längtar jag liksom efter att det ska sätta igång så vi äntligen skall få träffa vårt så efterlängtade barn!!!!
So bring the pain on!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Cattis ♥ mamma till Adrian, Alfred och lillebror i magen

Haha, kommer ihåg det där.. med första barnet så var jag superbesviken varje morgon jag vaknade utan att det satt igång och jag inte hade ont.. att man kan längta så efter att få ont är ju ganska roligt :D Lycka till när det är dags!

Svar: Tack! Man känner sig lätt som en freak of nature när man längtar efter sådan smärta, så det är juh skönt att höra att man inte är ensam om det iaf! ;o)
Oh Mira

2013-05-06 @ 13:26:00
URL: http://cattistavlar.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0