Kånkat tungt

Idag har jag varit och hämtat en spjälsängsmadrass och en badbalja.
Passade också på att handla mat på en gång.
Detta blev rätt tungt sen att släpa och kånka på bussen alldeles själv. Ca 8kg tung matkasse och två tunga otympliga åbäken på det. För att inte glömma att det snöade, samt promenerade i snömodd med kilklackar. Och så förstås den stora magen i vädret och fogarna som inte bar glada.
Men jag fick hem allt och nu är det överstökat! :o)
Har också ringt lite viktiga samtal och även bokat in oss på föreläsning på Förlossningen...
Nu ska jag istället sätta på kaffe, då frugan snart kommer hem från jobbet och har med sig sin mor. Sen ska jagbörja laga middag. Ska bjuda svärmor på middag ikväll då hon ska va hos oss och kolla på hockey med min lilla fruga.
Jag får väl roa mig med art surfa på nätet så länge och kanske hitta fler fynd, eller nåt... ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0