Så söta!

Verrrsta söta lilla bodyn damp ner i brevlådan idag. Och ett supersött nappband - som var och är ännu finare i verkligheten än vad den gör sig på bild. Ja båda faktiskt. Fast sötast av allt kommer de förstås vara sen när de väl får sitta på vår så efterlängtade lilla bebis!
Och ja jag anser färgerna passa till både pojkar och flickor!
Ååå vad jag längtar!!!

För övrigt ser jag idag på internet att "kontraktet gick tyvärr till en annan sökande"... Surt men väntat då vi bara hade plats 20 till den lägenheten. Jaja, får fortsätta titta...
Egentligen ingen brådska att flytta till större då bebisen kommer att få sova i vårt rum ett tag ändå. Men däremot fasar jag för att dra en barnvagn upp och ner för 2 trappor utan hiss. Det kommer juh inte att funka utan jag kommer bli fången i hemmet då. :oS
Men som sagt, vi får fortsätta titta efter ny bostad. Och ska vi ändå flytta känner vi nog båda att vi lika gärna kan flytta till nåt större på en gång då.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0