Lågt HB

Vår barnmorska ringde mig idag. Hon hade kollat på resultaten från mitt blodprov som jag lämnat... och tydligen hade jag låg HB.
De ville att jag ska komma in och ta nytt blodprov snart så jag ska få hem en remiss på det.
Kul. Jag äter juh redan järn, då jag vet att jag haft dåliga järnvägen förut. Jag har även lågt blodtryck. Och så nu tydligen lågt HB igen.
Sist jag var konstaterat anemisk var i våras efter missfallet.
Inte undra på att jag känt mig svag, yr och helt utmattad av ingenting...
Hon sa aldrig vad värdet låg på och jag glömde fråga. Får vänta på remissen nu och så gå in och ta nyttblodprov då och höra mig för...

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0