Brainiac oh yes!

Gårdagen. Mer jympande till träningsvideo.
Sen en sväng ner på stan, lämna och hämta paket med kläder...
Hem, laga mat, värsta goda lasagnen.,, som jag längtat och varit sugen på lasagne! Sååå gott!!!
Fick typ världens skönaste ryggmassage av frugan sen. Hon kan grejer den kvinnan! Seriöst världens skönaste massage! Hon är duktigare än massörer som man betalar för!
En dusch och så hoppa in i pyjamas och kolla på hockey med en Corona i näven. Dricka öl i pyjamas är sköna grejer! ;o)
Avslutningsvis en omgång TP, få jag givetvis spöade frugan. Im a freaking genious! Brainiac oh yes. ;o)
Trevlig kväll även fast jag var irriterad när jag var på väg ner på stan på eftermiddagen och allt gick fel.., Blä, orkar inte tänka på det...
:o)

/M-J

 

image description

 

 




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Allt för dig älskling!! <3

2012-05-12 @ 20:22:17
Postat av: Oh Mira

Naaawww... <3

Men mycket vill ha mer vet du älskling!

Dvs jag vill ha/behöver mer!! ;oD

Puss puss

2012-05-12 @ 21:06:12
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Xmickis

Det kommer mer! <3

2012-05-12 @ 22:00:45
Postat av: Oh Mira

Yey! Ser fram emot det!!! ;oD

2012-05-12 @ 22:44:32
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0