Kudde!

Ett tillägg till min önskelista!
Som jag velat ha i många år men av någon anledning aldrig tar och unnar mig själv.
En anatomisk kudde vill jag ha!
Jag hatar mjuka oformliga sladdriga kuddar, det går fan inte att sova med sånt.
Min kudde jag har nu är av lite hårdare och bättre typ men en vanlig kudde iaf. Den är dock ett par år gammal nu och inte alls lika fast som från början. Så det vore juh dags...
Märke mindre väsentligt. Jag vill bara kunna sova gott. ;o)



/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: william

verkar som en bra kudde:D

Och säg gärna vad du tycker om sminkningen & bilderna på "The Evil Queen's Make - Up" :D

2012-03-27 @ 15:52:48
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0