Keeping busy

Sen torsdag har jag mest bara suttit hemma i nån sorts dvala.
Men igår, måndag, höll jag igång hela dagen.

Först var jag och lämnade paket på stan, samt fixade med en hotellövernattning vi ska ha snart.
Sen träffade jag Jenny och vi åkte för att hämta ut ett paket hon hade beställt.
Sedan blev set IKEA. Strosa där och handla billigt skräp, fika med kanelbulle (tvunget när det luktade bulle i hela varuhuset!) och äppelkaka med vaniljvisp. Sedan blev det även wienerkorv och vegpizza efter IKEAshoppingen.
Därefter åkte vi till Rusta, shoppa mer billigt skit. Och så även Chilli och ÖoB.
Sen var set dags för Heron. Köpa biobiljetter och snacks. Sen en sväng in på Mediamarkt och glo Tv-apparater. Så en stående/gående middag i form av en cheezeburgare - och samtidigt in och ut på Hemtex med.
Avslutningsvis då 3D-bio. Vi såg In the darkest hour, eller vad den nu hette.
Så vare dags att åka hemåt sen. Plockade även upp lilla frugan på vägen...
Hemma visade jag upp vad jag handlat å så. Bebis ville inte vässa klorna på sin nya klösbräda, utan tyckte visst den var bättre att hångla med... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0