Breezer-cravings!

Cravings är fan inte roliga.
Speciellt inte när de "omöjliga", åtminstone väldigt orealistiska just nu.

Igår hade jag vääääärldens sug på plockgodis. Var tvungna att kila till livs på kvällen för annars hade jag nog bölat. :oS
Men ja det var väl ok med detta...

Nu är jag sjukt sugen på en vattenmelon-Breezer!!! Som det alltså är alkohol i! Och det går juh icke, vaffan.. :oS
Varit sugen på det iofs 1-2 veckor nu men det har bara blivit värre och NU, faaan...
Har fått nån vårkänsla tror jag, jävla väder. Tänker värme, park, grönt gräs, kall Breezer, vattenpipa...
Buhuhuuuu.... :'o(

Viiiiiiiiiiiiiiissssst är det värt det att avstå från detta i slutändan - men det känns juh inge kul just nu för det. För nu får jag inte min Breezer och jag har ingen bebis i mina armar att trösta mig med heller!!
Och NEJ jag är ingen alkis, dricker rätt sällan annars numera. Så de så!
Man vill väl ha vad man inte kan få..? Vetskapen om det gör dock inte heller något bättre! SÅ DE SÅ!

BITTER!

/M-J

OBS! Gammal bild från 2010.



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0