Berättar inte än ändå!

Nej, never mind! Ringer inte till chefen ändå och berättar det än kom jag på.
Om jag tar kortare rast så kan jag istället gå en kvart tidigare och hinner bra med bussen och till MVC ändå räknade jag ut nu.
Så då känns det bättre att vänta med att berätta för chefen till jag kan göra det face to face - och till jag är redo att berätta för alla andra arbetskamrater också! Och typ hela världen! :o)

Planen just nu är väl att vänta åtminstone till efter VUL (vaginalt ultraljud) 26/9. Då kommer jag just att gå in i vecka 9, om jag räknat rätt alltså (med FamiljeLiv's uträknare). Sen får vi se hur det ser ut på det ultraljudet! Och bedöma läget därefter. :o)

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0