Ny TV, välbehövt!

Idag har jag fått ringa och bekräfta beställningen av vår nya TV, som vi gjorde för kanske en vecka sedan. Då fanns den inte i lager utan beräknades komma in igår, vilket den gjorde. Och så fick vi mail om att vi måste bekräfta. Ringde idag och nu ska den skickas. LÄNGTAR!
Det är välbehövligt. Dels så är vår gamla TV alldeles för liten, dels så försvinner ljudet från den ibland. :oS Och då måste vi byta plats på den i vardagsrummet och den i sovrummet tills ljudet behagar komma tillbaka igen. Den i sovrummet är alltså ännu mindre, bara 28 tum, men annars bättre.
Den nya som vi har beställt är stor, 55 tum. Den är platt, 3cm. Det är en LED-TV med 3D och allt möjligt annat tjohej, tex har den webbläsare! :oD
Ååå vad jag längtar efter att få hem vår nya älskling. Förhoppningsvis i nästa vecka. :oD


Tänk att kunna kolla på serier på den sen, istället för som nu på laptopen bara - vilket iofs funkar alldeles utmärkt det också men ändå.
Jaja, nu ska jag glo vidare på Revenge som Micaela tyckte att jag skulle kolla ikapp på...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0