Ont

Kollat in hur man räknar graviditetsvecka när man gjort IVF och kom fram till att det skall tydligen beräknas att jag blev gravid på min födelsedag, vilken present! ;o)
Och frugan kanske får en present till sin födelsedag!? ;o)

Har inte kännt nånting idag av gårdagens grävande i mig, förrän för en halvtimme sen ungefär - då jag plötsligt fick jätteont i buken! :o(
Två Alvedon har börjat göra sitt nu iaf, skönt... För var nära att börja grina där...

Jag var lite väl kaxig där efter ingreppet igår, när jag var influerad av sjukhusets smärtstillande grejer... Trodde jag var en superkvinna och undrade hur töntiga andra är...
Men igår kväll sen och nu nyss fick jag känna på att det inte alls var helt smärtfritt med äggplock.
Borde kanske kunnat lista ut det av att man faktiskt får en del smärtstillande, får inte köra bil efteråt och inte jobba, utan beordras att vila resten av dagen. Men tydligen är jag för dum eller kaxig för att fatta läget ibland.

De har inte ringt från Fertilitetsenheten idag, så vi antar att allt är bra med våra ägg...
Imorgon får vi tillbaka en! :o)
Och förhoppningsvis är det fler som är bra och kan frysas ner till framtida behov.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0