JULDAGEN! ♥

Lördag 25 December:

Dag 2 att fira jul! :oD
Idag skall vi fira jul med mina familj!
I min familj firar vi juh jul tillsammans varannat år på julafton och varannat år på juldagen, så alla kan få fira jul med sina respektives familjer också på samma sätt och slippa bråk om vart man ska vara. :o) Och i år är det på juldagen vi är med min familj!

Börjar morgonen med att bråka med min nya dator!



Den är rosa och fin - men vi är inte riktigt kompisar ännu!
Vi måste nog lära känna varandra först... ;o)



Sen blir vi upphämtade av min mamma och Patrik
och åker iväg till Tullinge.
Jul skall firas hos min bror, Sanna och lilltösen Loui i år! :o)

Jag trivdes bra i min nya klänning igår, så det får bli samma utstyrsel idag! :o)



Sen sätter jag mig på golvet för att beundra det lilla underverket en stund.
Hon sover.



Varvar mellan att glo på bebis, hjälpa till i köket och dricka lite Rioja. ;oP



Sluta påstå nu att jag har små händer! Kolla in det här!! ;o)



Loui måste lära sig att posera, heheh... ;oP



Lite TV-spel...



Om blickar kunde döda..? :oS Hahah...



Wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee SÖT!!



Dags för lillflickan att vakna nu och äta lite så vi får äta ifred sen! :o)
Först i pappas famn och sedan i fasters famn. Men tösen vill bara fortsätta sova...












Längtar till vi har vår egen lilla bebbe...



Får ligga lite i "extrafasters" famn också. :o)



Middagsdags! :o)




Efter att vi har ätit vill sen Loui också äta. :o)



Och så är det dags för julklappsöppning!

I år har vi istället för att alla ska köpa julklappar till alla gjort så att
alla köper en julklapp runt hundringen och så lottar vi om klapparna.

Jag fick ett set med glasskålar, en stor och många små.
Det var juh bra faktiskt för det behövde vi! :o)

Micaela fick choklad.

Loui fick en MASSA julklappar, hon har varit snäll i år, heheh... ;o)
Av oss fick hon en pepparkaksdräkt, 2 till sparkisar - en prickig och en med elefantsnabel på armen,
en fotmätare och så den här gosedjurssnuttefilten med en elefant.
 Det var nog allt, om jag inte glömt nåt.. Försökte faktiskt sansa mig! Heheh... ;oP



Fasters lilla hjärta får sova lite till i famnen.



När de andra bestämmer sig för att åka hemåt så följer vi snällt med
så vi får skjuts hem av mamma och Patrik igen.

Sitter hemma en liten stund men sen är Micaela rastlös som vanligt och vi hoppar i all hast i en taxi till Dalahörnet...
Blir lite spel där och några glas dricka.
Sen bär det hemåt igen...

Trevlig dag och julfirande idag med. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fina bilder!

Kram kram

2011-01-07 @ 19:28:14
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0