Jennys fest i Gubbängen

Lördag 11 December:

Efter jobbet möter jag Micaela och vi tar svängen förbi McDonalds för middag.
Sen kommer Daniel och plockar upp oss och skjutsar oss till Gubbängen...

...skönt att slippa åka kommunalt. :o)



Så blire födelsedagsfest för Jenny då i en lokal i Gubbängen.



Med ölspelet, som jag inte alls gillade.



För det enda det gick ut på var juh att sjunga sjömansvisor... :oS
Och så kändes det som att den gjorde det motsatta än syftet...
Syfte med ölspel? Att man skall dricka!
Nu vart det bara att man satt och väntade på att dricka... men jaja...
Inte riktigt min stil. Vägrade sjunga. Kände mig rätt obekväm.
Jag ställer mig inte och sjunger sjömansvisor (som jag inte ens kan) i princip nykter framför folk jag inte känner. Visst att sjunga nåt jag kan med folk jag känner men nää...




Sen åkte jag och älsklingen hem relativt tidigt eftersom det faktiskt tar tid att åka från Gubbängen! Och jag skall jobba igen imorgon!



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0