Känns bara som en allt för lång countdown nu...

Tisdag 15 Februari:

Vaknar till ett kallt och eländigt Sverige även idag.
Blir lätt bitter när man kollar på sina väderappar och inser att det är varmare i New York mitt på natten än vad är här på morgon- och dagtid. :oS
MEN vi ska juh dit snaaaart så det är juh trevligt iaf. :o)
Och kolla bara in vädret där på fredag, cheeeeeeesus!!!!! Hoppas deras fina väderutveckling håller i sig tills vi kommer dit nästa vecka!!!! ;oP



Beachen lockar juh inte alls nu heller, neeedå... hahah... ;oP
LÄNGTAR!!!! 11 dagar...



Jaja, jag börjar iaf min dag idag med en sväng ner till naprapaten.  
Goda nyheter/resultat där!
Min rygg gör inte alls lika ont längre som när jag började där. Yey!



Efter en riktigt skön knäckning hos naprapaten tar jag då som vanligt en sväng förbi solariet
och idag vågar jag mig på att försöka 3 ytterligare minuter än mina vanliga!
Och hör och häpna, det gick bra idag! Blev inte svimmfärdig! YEY!



Hem. Slänga i mig en matlåda med falukorv och makaroner.



Slappa lite.
Och så ombyte till VARMA kläder.
Yllesockor, lång stickad tröja, byxor, halsduk, vantar och mössa på!
Dags för en promenad i kylan!

Det syns väldigt dåligt på bilder men det är åt helvete jävla dåligt plogat!
Hur jäkla många dagar har dom inte haft på sig nu!!?
Vad håller dom på med!?!?!? :o(
Måste vara svårt att åka bil på såna här vägar som är jättegropiga
pga att det inte plogats ordentligt och det ligger kvar massor av snö!
Och då kan jag säga att det inte är lätt att gå på det heller!!!!!!!!!!
Plus att trottoaren är OMÖJLIG att gå på, så man får försöka sig på bilvägen... :o(



Soligt är det också och jag känner mig halvblind!
1. Tog av mig glasögonen just innan jag gick hemifrån och glömde sätta på mig igen.
2. Solen lyser rakt i ögonen, så man måste gå och kisa - i bästa fall. Eller blunda.



Kallt som tusan!



Och så snöar det!!!
Vilket nog inte heller direkt syns på bilderna...



Riktig jäkla work out iaf den här promenaden i snön!



Jobbigt - men till slut kommer jag fram till Micaelas jobb,
där jag får vänta lite till hon är klar.



Bara en lika lång och trevlig promenad tillbaka hem nu då!!! Yey! :oS
Ahhja sällskap nu iaf.

När vi kommer hem har vi inte tid med nåt annat än att bara byta om
och så gå iväg till Friskis & svettis.
Har bokat in oss på ett medel spinningpass idag. :o)

Handla efter spinningen och sen hem, duscha, laga mat
och så den efterlängtade soffan!!!

Till kvällens middag lyxar vi till det med hemgjord french hot dog!



Med vitlöksdressing såklart!
För vi älskar vitlök! ;oP



Micaela glor på hockey, DIF - AIK.
Och jag läser min tidning.



Inte så förvånande eller ovanligt nog så somnar älsklingen i soffan
och missar slutet av matchen.
Men jag ser och får rapportera för henne sen när jag väcker henne vid tio
så vi kan gå och lägga oss i sängen istället!
Mmm ja, tantstilen, vi går och lägger oss vid 22 redan!!! :-O


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0