Schleten!!

Torsdag 3 Februari:

Ledig. Börjar dagen med att gå halkbana ner till naprapaten...



Pigg och fräsch... men det ska bli skönt att få knaka lite!




Och det gör det, det knakar ordentligt i min rygg!

Halvvägs in i min behandling släpper han in en till i rummet... :oS
Rummet är juh delat i två delar, så man ser inte varann... men det känns konstigt ändå.




Efteråt en sväng förbi solariumet för lite mer färg.

Och sedan hem och gosa lite med Bebis som vill förståss ligga i knät som vanligt.



Jag äter pannkakor till lunch, yammi... ;oP
Det var en del Mickis stekte i tisdags! För vi åt pannkakor till middag då,
crepes till middag igår och nu får jag pannkakor till lunch också! ;oD
GOTT är det iaf.



Skitvädret håller i sig.
Det växlar mellan sol, snö, regn, minusgrader, plusgrader och så vidare...
Nu lovas det regn men jag utmanar ödet och ger mig ut på en promenad iaf... :oS



Promenad mot Micaelas jobb för at tmöta henne. Om jag nu kommer fram helskinnad.



Otroligt nog klarar vi oss båda hem igen utan att ramla och bryta benen av oss....

Får ta och laga middag då...
Ikväll provar jag mig på att göra en kycklingsås!
Blir första gången det och jag freestylar som vanligt.



Det blev supergott!!!
Kryddigt men inte för starkt! Jättegott!!! :oD



Mätta och belåtna.
Dags för ett jympapass nu då på Friskis och svettis... hej å hå... 

Vi är helt döda... slitna som fan...
Men nu väntar iaf 2 dagars vila!
Eller vila och vila, vi ska iaf inte träna på två dagar...
...efter ikväll alltså...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0