Sista "julfirandet" för i år?

Torsdag 29 December 2011:

Jag är ledig, Mickis jobbar.
Jag kommer knappt upp ur sängen på morgon, är SÅ TRÖTT! Helt däckad. Redan!? :oS
Igår kväll däckade jag, eller gick och la mig dårå, för att jag var såååååå trött. Blev för mycket med den goda nyheten och allt exitiment och så jobba och ja... somnade tidigt, sov till sent. Fortfarande helt slut. :oS
Tar mig i dragen någon gång mitt på dagen och drar ner på stan iaf, för mellandagsrea.
Handlade dock inte så mycket. Insåg att det kanske är dumt att börja handla kläder nu när jag ändå kommer få gravidmage så småningom här.
Köpte dock gravidstrumpbyxor! Och tre par skönare trosor. Japp redan!
Men asså, jag tänkte....
När man har mens blir man juh alldeles svullen och allt känns trångt och obekvämt. Ja typ så känns det för mig nu fast lite värre. Och så insåg jag juh att detta faktiskt inte är pga mens och kommer inte att gå över om dag... Så jag förbereder redan! ;o)

På kvällen sen kommer Jenny över hem till oss för ett sista (?) "julfirande" för i år.
Men det blir inge julmat. Det blir tacos! ;oD

Och sen julklappar!

image description



Jenny fick av oss 4 st finare jumbovinglas och 2 st större värmeljusstakar.
Micaela fick ett ugglepussel i 3D. Jag fick ett smyckesträd. Och så fick vi tillsammans en filt!

Sedan blev det chips och dipp till en film. Jag och Jenny kollade på "So close", igen. Micaela låg och sov i soffan - medd den nya filten.
Ikväll var jag som tur är lite piggare än igår kväll och imorse! :o)

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0