Förvirrande med stickorna!

Jaha nu så kissar jag juh på två olika sorters ägglossningsstickor dårå... Och den digitala visade ingen ägglossning medans den andra Stickan som man får tolka själv ser nästan ut som positivt..!? Strecken ser nästan lika starka ut!? Vart så osäker då så jag använde en till digital, visade också negativt...
Kanske är imorgon då? Vi får se. Men jag gissar på imorgon! För den man tolkar själv har visat starkare och starkare streck nu varje dag... Och är den sådär stark idag så... Plus att idag har det gått 11 dagar från mensens första dag och förra cykeln fick jag faktiskt positivt för ägglossning på just elfte dagen.

Den där Stickan som man tolkar själv stör mig! Dåligt köp, rekommenderar verkligen inte! Det är jobbigt, stressande och svårt att behöva tolka själv!
Man blir stressad och orolig för man vill juh vara säker! För man vill INTE MISSA ägglossningen!!! För då missar man juh en månads inseminationsförsök och då kommer det såklart dröja ännu längre till jag blir gravid och till vi får den där mycket mycket mycket efterlängtade bebisen!!!

Dags imorgon då...?

/ M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0