Dålig Polly... :o(

Just ja, måste få klaga lite...
Hade juh köpt en påse med Polly summerberries häromdagen
och nu var Mickis sugen på dem igår kväll så vi öppnade påsen till hockeyn dära.
Och vilken besvikelse! Det är något fel.
De ser och smakar INTE som de ska, som de gjort förut.
De ser jättekonstiga ut och smakade mest bara typ torrt... Fan.. :o/
Tur jag hade druvor iaf!
Ska nog skicka Pollypåsen tillbaka till Cloetta!


Tur jag hade mina druvor iaf... Me love fruit. Mickis däremot, not so much. Alltså hon tycker int eom frukt. Jag tycker om henne. Fatta? Hahah... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: småluffare

hej härlig header !

( Passa även på att tycka till fritt om valet igår i vårt kommentars fält ! vi svarar även på dina politiska frågor)

2010-09-20 @ 17:00:07
URL: http://smaluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0