Bara jobb...

Onsdag 22 September:

Börjar morgonen med att göra sallad till våra matlådor...
Sen är det dags att dra iväg och jobba!

Dagens lunch får lov att bestå av matlåda med Jennys spaghettigratäng från igår
och min ihopslängda sallad.



Och så femton kilo choklad på det från chokladasken som min chef ställt i personalrummet. :oS



Att man inte har någon självbehärskning och inte kan låta bli!! :o/



Det fingret har man ibland lust att visa för vissa av våra kunder...
...men icke - DÅ har jag minsann självbehärskning, som tur är kanske, och är så vänlig så istället!




Efter en lång och hård arbetsdag får man till slut åka hem då.
TILL SLUT!
Ja för först måste jag i princip nästan slänga ut en fjortistjej med lillebror, som vägrar gå ut...
Hon väntar på att hennes föräldrar ska komma med pengar och betala för hennes skor.
Hon kan inte tänka sig att lägga undan till imorgon för hon vill ha skorna nu.
MEN vi har redan hunnit stänga... väntar och väntar och väntar...
Hon ringer och pratar i telefon med dem flera gånger och så ljuger hon mig rakt i ansiktet
och påstår flera gånger att ja men nu är dom utanför. Man ser på hennes flin att det inte är sant. 
Och när jag går ut genom dörrarna för att kika syns ingen till, ingen ens på väg till oss!
IRRITERAD. Till slut säger jag att hon faktiskt måste gå ut nu!

Nu känner jag mig riktigt gammal som skriver detta men skit samma...
Vad är det med ungdomarna nu för tiden!?
Jag hade aldrig vågat bete mig så där mot främmande vuxna när jag var i den där åldern!
Men nu är de där små fjortisarna så jäkla kaxiga!
Fattar inte... :oS

Hinner iaf hem till Idol. :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0