Partydags...

Lördag 16 Oktober:

Jobba helg igen då! *pust*
Bara att pallra sig iväg... 

På lunchrasten passar jag på att gå förbi Bolaget en sväng.
Några cider måste jag juh också ha till kvällen.
Mickis fixade juh sitt redan i torsdags...



Efter jobbet hem. Älsklingen har städat det sista hemma och lagat middag.
Ugnspannkaka. :o)



Jag har knappt 45 min på mig att äta, duscha, hitta outfit, klä och sminka mig...
Skynda, skynda... :oS

Mickis: Tänd ljusen (mysbelysning för kvällen) och tugga samtidigt!
Hahah ingen stress här inte.... ;o)




Kläder hittade. Föna håret och smink då..





Klar!! Bara att invänta gäster då....



Joo, heels on också!! ;o)
Alltid bra med festande hemma hos sig själv,
för då får man garanterat ha skor på sig inomhus om man vill! ;oP
Ingen som gnäller om repor i parketten... heheh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0