Fläskfilé- och kantarellsås till pasta penne

Onsdag 20 Oktober:

Idag jobbar jag öppning till stängning....
...men har ont i magen även idag.
Inte konstigt kanske, rätt spänd nu. Imorgon är det dags. Har tid för fertilitetsutredning juh... Yaikks...
Har iaf fullt upp på jobbet, så inte mycket tid över till att tänka....


Efter jobbt på kvällen äre juh då middagsdags.
Och ikväll ska jag laga mat med svamp, för första gången i mitt liv.
Ska försöka mig på en sås med fläskfilé och kantareller.




Middag i soffan med mysbelysning, of course. ;o)



Shit va gott!! ;oD


I övrigt händer inte så mycket ikväll. Mest en massa mys och kramande.
Spända för morgondagen!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0