Slödagen blev rätt ickeslö...

Torsdag 27 Maj:

Jag inbillar mig fortfarande att jag har extra semestervecka nu...
..så planen är att bara slappa!

MEN... så påpekar Mickis innan hon drar till jobbet att jag juh har tvättid idag, nu direkt på morgonen... Ooooh the joy!!! Bara att tvätta då!

Och när jag är klar med tvätten så kommer jag på att jag kan juh gå och sola lite på solariumet!
Stå-upp-solarium. Jaaa, gissa hur det gick... :o/
Ja så klart pallade jag inte stå där tiden ut utan var tvungen att kliva ur i förtid och sätta mig på golvet. Annars hade jag garanterat svimmat. :o(


Vaffaaan... måste juh kunna sola!!! :oS
Jaja hem igen då. Stannar till vid affären på vägen hem och köper mig lite tröstgodis!!!

Hemma igen känner jag sen att jag måste träna!
Så jag sätter mig på motionscykeln och kör 45 minuter på den.

Kommer på att jag kanske skulle ta och pejja mina räkningar också. Jajjamän, gör det i tid för en gångs skull! :oP
Jag hatar dock att betala räkningar!! Fan, det är MINA pengar! Jag vill juh ha kvar dem och göra nåt roligt för dem!!! :oS

Nu, dags att duscha!
Och sen iväg och handla på Lidl.



(Min nya tröja som jag köpte i tisdags!)


Ähh vaffan, lika bra att panta burkar också på en gång va...
Off I go...

Till dagens middag kör jag en färdig fryst ost- och skinkpaj. Och så blir det fetaost till det. Gott. :o)


Enkelt skall det va när man äter ensam.
Jenny ringde lite för sent ang mat... typ just efter att jag ätit. :oS

Jaja, snart kommer Jenny över och Mickis hem.
Eurovision igen! :oD

Hummn... slödagen har visst inte varit så jäkla slö ändå! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Lauritskaroline

keep it up very nice site

2011-03-26 @ 17:06:12
URL: http://lauritskaroline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0