Trött och uttråkad!

Jobb igen igår öppning till stängning...
Försökte hinna sova en timme till efter att Mickis dragit till jobbet och innan jag själv skulle iväg - så jäkla trött... men de där jävla katterna röjde runt och vart en giant pain in the ass!!! Ville typ döda dem.
Sen när jag var tvungen att kliva upp och dra till jobbet, ja DÅ minsann var de trötta och ville nappa!! HATA!!
Jag ska hämnas på dem, jag ska, jag lovar!!
Och jag lovar att hämnden kommer att vara ljuv... sov så gott ni era jävlar så länge...


Iväg å jobba då.

Upptäcker under dagen att mobilen inte funkar!
Jahap ja, tydligen har den stängts av för att jag inte betalat en räkning.
Mmm jag har betalat senaste räkningen men tydligen missat den innan. Den räkningen kom mitt i flytten, så den hamnade nog på villovägar... Ja jag har fått en påminnelse men summan var nästan samma som på den nya räkningen och jag kollade inte så noga, så fattade juh inte.. den betalade jag juh. JAAAA JAG ÄR VÄRLENS KLANT MED RÄKNINGAR!!! :o/

Snacka om att man känner sig handikappad utan mobilen!!!!
Och uttråkad på rasten!
En timme att fördriva! :oS
Jag handlar mat... äter... sen då? Jahap, jag har juh en kamera iaf... :oS






Äckliga smutsiga skosnören, redan. Bytte bara för nån vecka sedan...



...köper nya skosnören på jobbet. Provar med svart.
Nej inte lika fint. Men syns kanske inte lika snabbt hur skitiga de är! Och omväxling. :o)

 

Syns inte lika bra på bild hur jävla äckliga och smutsiga de där snörena var...
...men jag tyckte iaf att de var rätt vidriga!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0