Egna varianter av en låt... :oS

Hela gårdagen hade jag en melodi i huvet... gick och nynnade...
...men alltså, grejen är den att jag inte kunde komma på texten till låten! Så jag gick och nynnade på egna texter - som ett litet barn... :oS
En massa egna varianter av låten blev det...  eller inte hela låten alltså, bara en snutt liksom...

"Hon var vacker, hon var kåt.."
"Hon var vacker, han var rik..."

Och så vidare gick det... :oS

Och så kom jag på att jag aldrig ens hört den där låten, hur den går på riktigt!!
Har bara hört min älskling sjunga den! Aldrig originalet!
Så nu när jag kollade upp hur faaan texten egentligen gick, (för joo jag förstod att det inte var riktigt så som jag sjöng.... hahah...) ja då passade jag på att lyssna på originallåten med!
Och fyyy fan va dålig den var! Vilken skitlåt alltså!!!
Här hade man värsta förväntningarna och så vare rena jävla smörjan, ren skit bara!
Säger då det, min sötnos variant av den låten KNÄCKER!!!!! För jag menar, plötsligt när hon sjunger så är låten bra och fin!!! Inte skit, som när han sjunger...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0