Vi jobbar på...

Onsdag 24 Mars:

Måste upp tidigt och gå iväg. När Mickis drar iväg till jobbet måste jag gå ner till min lägenhet.
Hade fått en lapp om att nån gång mellan 8-11 idag så skall de komma och inspektera luftvägarna, eller nåt sånt... jippiii... *suck* Bara knalla nerför gatan då... 
Passar på att packa nere hos mig då. Packar ihop resten av det som fanns kvar i garderoberna. Så nu är det tomt överallt. Skönt! :o) 
Efter att gubbarna varit och inspekterat, de kom 10:57, så drar jag iväg till jobbet då!
Jobb, jobb, jobb till stängning... 

Dagens lunch: Inte så likt va!? :oS Men tja det var fullt ätbart iaf. :o)
Roligt bara alltid hur annorlunda det ser ut när man öppnar paketen...


Efter jobbet en sväng förbi affären nere på stan, köpa med käk hem. Verkligen slö idag, så orkar inte med att laga nåt. Får bli vegetarisk Billys!! :o) Ja för mig alltså - Mickis vägrar juh vegetariskt. Så hon får Bolognese då... Intressant värre, hahah... ;oP

Katterna är tydligen STARVING när jag kommer hem och visar det! Det är SÅ jävla synd om dem... men jaja, jag matar väl dem då....


Mickis har målat ett första lager på den enda återstående väggen i vardagsrummet medans jag varit på jobbet. Jag ska bara måla lite runt kontakterna nere vid golvet... Så äre klart... Imorgon ett andra lager då! :o)

Lite Cougartown... lite prat.. sen däcka!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0