Vet ni vad...!? ♥ ♥ ♥


Oookey, nu har jag tydligen ljugit för bloggen också...
Såååå seg var jag juh inte i söndags ändå, kom jag på! Inte på dagen... men sen på eftermiddagen och kvällen ja...
Vi gick juh faktiskt en långpromenad på dagen!
Moraberg och shopping - efter lunch på McDonalds! :oS
Shoppade roliga saker på Rusta och ÖoB - ja sånt som jag gillar, typ diskborstar och disktrasor å så... Ja jag gillar juh seriöst sånt, fina sånna alltså!! :oD
Och en ny kastrull köpte jag eftersom vi lyckats bränna sönder min gamla! :oS

Sen hemma igen kom jag juh på det sen... att Mickis kanske har kastruller hemma hos sig hon med... Och ehh ja, då kanske det var lite onödigt att gå och köpa en ny kastrull nu... för att just det ja, VI SKA FLYTTA IHOP!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0