Sista natten i MIN lägenhet!

Söndag 14 Mars:

Hela morgonen mådde jag verkligen minst sagt pyton!!! Way too much alco! :oS Jäkla Thomas!! Hahah... Och Mickis också, som gick till baren på krogen sen och köpte mer till mig. Själv var jag för full för att ens tänka på baren, ehh ja hahah...
Känns helt underbart att veta att man sprang på Mickis chef också igår kväll när man var som fullast! Hej hej, det är jag som är Mira ja... Shit... :oS
Ångest och ja illamående (milt uttryckt) hela morgonen!
Mickis: "Kan jag göra något?"
Jag: "Döda mig!"
Hon ville inte ställa upp på det... :o/ Men jag ville hellre dö än att må sådär... USCHH!!
Det är den värsta kombinationen ever och tyvärr var detta tredje gången jag fick va med om det nu! Att få mens när man är sådär bakfull! Man mår verkligen inte bra! Kroppen orkar inte med det samtidigt!!! :o/

Mickis sprang iaf till affären och köpte bakissnacks, ostbågar och chips... Eftersom jag mådde för dåligt för att kunna äta mat, så jag sa nej till att beställa pizza! Det ni!!! :-O
Trodde jag skulle kunna få i mig lite chips iaf men icke! Det var motbjudande att stoppa nåt i käften!
Så istället mer sömn för min del medans Mickis satt och glodde på serier...

Sen till eftermiddagen piggnade jag till lite efter ett antal timmars sömn och ett antal värktabletter!
Dags att knalla uppför gatan och hem till Mickis för att glo på fotbollen!



Hittade lite kylskåpsmagneter hos henne förut, när vi städade... Och skrev lite poesi av det då. Använde varenda ord jag hittade och resultatet blev detta! Vackert va... ;oP


Måndag. Vaknar.
Vill krama speciell flicka.
Så unik. Vacker.
När jag kyssa dig,  
jag tänker så jag gråter!

Kanske inte så grammatiskt korrekt men använde iaf alla ord och bokstäver som fanns!!! ;oP


Bebis har saknat matte!
Hann tyvärr inte få bild på det, för hon flyttade såklart på sig när jag skulle ta bild... Men hon låg så sött på Mickis höft! Cute!



Pizza fick det bli sen hos Mickis...

Och efter fotbollen sen kör vi igång och arbetar med flytten! Slutslöat för idag trots att vi är bakis!
Nu istället hårt arbete! Tar upp ett antal flyttkartonger från mig upp till Mickis med hjälp av en IKEA-kärra jag har! Heheh....


Sen...

Lite sorgligt...
Blir sista natten nu i min alldeles egna fiiiina lilla lya! Lite sorgligt känns det juh faktiskt! :oS
Men det blir juh såklart fantastiskt fint i det nya hemmet också när vi joxat klart där! :o)
Fast just nu lite sorg, det måste man juh få ha också...

SISTA NATTEN I MIN LÄGENHET!!!!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Bingo

Vackrare skrivet på kylskåpet än det som brukar stå på mitt efter förfester etc. brukar vara betydlgt mycket mindre oskyldigt :P

2010-03-19 @ 14:11:08
URL: http://xn--bingo-p-ntet-ocbl.se
Postat av: Oh Mira

Heheh... men om det är skrivet på fyllan så blir det iaf roliga överraskningar på morgonen när man läser det sen och får klura på vad fan man egentligen tänkte! ;oP

2010-03-24 @ 07:39:53
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0