Flyttstädning hos Mickis, sedan shots! ;o)

Fredag 12 Mars:

Jag är ledig från jobbet.
Så dags att röja lite mer hos Mickis, så det blir klart nån gång och jag kan flytta in! :o)
Jenny är också ledig idag och kommer ner till Södertälje för att hjälpa till.
Planen är att hinna klart med köket och klädkammaren idag, så jag kan börja flytta in mina saker där! :o)


Hehh, slackeroutfiten är på ja! :oS
Dvs min 50's housewife-klänning...



Mickis kommer och hjälper till direkt efter jobbet.
Från ett jobb direkt till ett annat!
Så jävla duktig! Hon städar inne på toaletten, röjer i vardagsrummet och sovrummet! Hon fick jättemycket gjort! Så jävla duktig! Blev impad faktiskt, på riktigt. :o)



Jag och Jenny hämtar upp några kartonger med grejer från hemifrån mig också, lika bra att få upp grejer på en gång...
..men sen är det dags för middag!
Ikväll TACOS!! Mmmums... :oD

Och sedan shots!!
Jenny har gjort egna shots med tuskisk peppar, så vi provsmakar. Och det är smarrrry!!! :o) Klart några sådana glider ner liksom... ;oP




Mickis stämmer gitarren...



Mer shots, "farmors vante"... eller vad det nu hette... ehh... GOTT IAF. :o)
Några såna glider också lätt ner...




Katterna är glada att söta matte är hemma igen! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0